Politica de Retur
Română (România)

Корзина

 x 

Cart empty

Politica de retur și Garanția calității florilor

POLITICA DE RETURNARE

In conformitate cu Legea cu privire la Protectia Drepturilor Consumatorului, clientul are dreptul de a refuza marfa achizitionata de la distanta (inclusiv comanda prin intermediul magazinului online) in orice moment inainte de a le primi. În acest caz, fondurile primite de la Client sunt returnate de către Companie Clientului în același mod în care a fost efectuată plata. Perioada de rambursare este de la 1 la 31 de zile. Costul de livrare la returnarea fondurilor este de asemenea returnat Clientului.

Vă rugăm să rețineți că florile proaspete nu se pot returna.

Dacă ați primit flori de calitate scăzută (de exemplu, curierul le-a înghețat în timpul transportului), trebuie să contactați compania noastră în termen de 24 de ore. Vă rugăm să rețineți că pretențiile privind calitatea florilor sunt luate în considerare dacă există o fotografie a buchetului în ziua în care buchetul a fost livrat.

Asigurarea calității

FlowerBOX.md garanteaza o calitate superioara a buchetelor. Dacă din orice motiv sunteți nemulțumit de executarea comenzii, suntem gata să re-livrăm gratuit.

Considerăm cererile primite în termen de 24 de ore de la momentul livrării florilor. Dacă nu sunteți mulțumit de calitatea florilor sau de munca florăriei, trimiteți o fotografie a buchetului livrat cu numărul de comandă și o descriere a revendicării la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Echipa noastră de asistență va rezolva reclamația și vă va răspunde în termen de 1 zi lucrătoare.

Dacă nu sunteți mulțumit de munca operatorilor de preluare a comenzilor, a serviciilor de livrare care lucrează la executarea comenzii sau a activității site-ului, trimiteți feedback la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. și, dacă este necesar, vă vom contacta în cel mai scurt timp. pe cat posibil.

Florile care nu au putut fi livrate din cauza absenței Destinatarului și a imposibilității transferului lor prin terți se păstrează în magazin timp de 1 zi de la data livrării specificată în comandă. In acest timp, destinatarul sau Clientul poate ridica comanda pe cont propriu din Bd. Mircea cel Batrin nr.45. De asemenea, suntem pregatiti sa livram din nou buchetul. Costul livrărilor repetate este de 100 lei ziua și 200 lei noaptea.

Contacte

Vă rugăm să ne contactati prin metoda convenabilă pentru dvs.

Să ne contactați și să ne spuneți cu ce vă putem ajuta.